نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, ] [ 14:14 ] [ سید باقر دینی . ]

 سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا در مصاحبه با خبرنگار شبکه قرآن که از وی پرسید رموز موفقیت در دفاع مقدس چه بود در جواب گفت : توفیقات بزرگ دفاع مقدس به عوامل و رموزی بر می گردد که یکی از مهمترین آنها پرداختن رزمندگان به قرآن و اهل بیت (ع) بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، وی که در استودیو موزه فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر مصاحبه می کرد افزود : زندگی در دوران دفاع مقدس یک زندگی سراپا با محتوای معنویت است که بواسطه آن فرزندان ایران اسلامی ره صد ساله را در یک شب بپیمایند و چنان به مراتب بالای روحی و عرفانی برسند که حتی امروز هم به عنوان ستارگان ارزشی آسمان ایران شناخته می شوند .
فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نفس شهدا در تربیت نسل جوان امروز گفت : همان معنویت شهداست که امروز پای جوانان این مرز و بوم را برای زیارت آنان به یادمانها کشانده است .
سردار پورجمشیدیان در ادامه با اذعان به این مطلب که جوانان امروز نسل ستارگان دیروزند ، خاطر نشان کرد : تا زمانی که جوانان عزیز کشورمان به شهدا و امام شهدا و نائب بر حق ایشان مقام عظمای ولایت تاَسّی جویند هیچ قدرتی نخواهد توانست مانع صدور ارزشهای انقلاب به جهان شود و ما در آینده نه چندان دور شاهد به ثمر نشستن درخت پیروزی خواهیم بود.

[ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, ] [ 21:15 ] [ سید باقر دینی . ]
[ چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, ] [ 23:51 ] [ سید باقر دینی . ]

 رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 92 به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، چشم‌انداز سال جدید را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران توصیف کردند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, ] [ 1:43 ] [ سید باقر دینی . ]

 رهبر معظم انقلاب در سخنان بسیار مهم خود در صحن امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) تاکید کردند: سردمداران رژیم صهیونیستی بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند ملت ایران تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, ] [ 1:58 ] [ سید باقر دینی . ]

آسمان غرق خیال است کجای آقا؟ 

اولین جمعه سال است کجای آقا؟

یک نفس عاشق اگر بود زمین می فهمید عاشقی بی تو محال است کجای آقا؟

[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:3 ] [ سید باقر دینی . ]

امروز طی مراسمی در مسجد جامع تبریز ، یاد و خاطره سرداران شهید آذربایجان و عملیاتهای خیبر و بدر و فرمانده عاشورایی، شهید مهندس مهدی باکری گرامی داشته شد. 

[ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, ] [ 19:55 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


زیارت عاشورا