نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

سربازی که اشک فرمانده را درآورد
 

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 13:21 ] [ سید باقر دینی . ]

 پیکر مطهر و گلگون شهید پاسدار علی کنعانی در دستان مردم شهید پرور مراغه تشییع و در گلشن زهرای مراغه به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، پیکر پاک، مطهر و گلگون شهید پاسدار سرگرد علی کنعانی بر دوش مردم شهید پرور و در دستان جوانان مراغه ای تشییع و با شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست در جایگاه ابدی خود در گلشن زهرای این شهر آرام گرفت.
در این مراسم اقشار مختلف جامعه از جمله مسئولین شهری، روحانیون، نظامیان، بسیجیان و کسبه و اصناف حضور  داشتند و با اشک چشم و سوز دل، فرزند برومند و ولایتمدار خود را تشییع کردند.
در این مراسم سردار رحیمی با عرض تبریک و تسلیت شهید علی کنعانی به استواری و ایستادگی پرچم اسلام در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: ما چون حضرت زینب (س) که جنازه برادر را دید و به او سلام داد و در برابر یزید و طاغوت ایستاد، به پای انقلاب و ارزشهایمان می ایستیم چون انقلاب ما یک انقلاب حسینی است و انشاالله این پرچم بر زمین نخواهد افتاد.
سردار رحیمی در ادامه بیان کرد: درست است که مشکلاتی هست و زندگی به ما فشار می آورد اما اینها همه فرع است و مردم ما اصل را خوب میشناسند و اگر تمام دنیا هم جمع بشوند این پرچم همیشه برفراشته خواهد ماند.
رحیمی در ادامه با بیان اینکه علی کنعانی نماینده این امت ،این جوانان و نماینده اسلام و شیعه بود افزود: هماگونه که تاریخ گواهی میدهد که حسین بن علی (ع) ایستاده ترین بشر تاریخ بود ما نیز به تبعیت از اماممان ایستاده ایم و به سمت پیروزی حرکت میکنیم و آنگونه که این شهید ادامه دهنده امام بزرگوارش بود ما هم ادامه دهنده راه این بزرگوار هستیم و باید در عمل هم نشان بدهیم.
رحیمی در انتها با تشکر از روحیه و صبر پدر شعید کنعانی اظهار کرد: ما از علی کنعانی تشکر میکنیم و دستبوس او هستیم و به جبهه حق اعلام میکنیم که این جبهه با نشاط و پرشور و زنده است و انشاالله بر همه دشمنانش پیروز خواهد شد.
 
منبع: رصد مراغه

برچسب‌ها: 
 
 
[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 13:19 ] [ سید باقر دینی . ]

 به گزارش آناج، علی اکبر پور جمشیدیان که در مراسم یادبود سرلشکر شهید حسن شفیع زاده سخن می گفت، با اشاره به اینکه امثال شفیع زاده ها در دورانی از انقلاب حضور داشتند که همراه با سختی و مصائب بود، گفت: این عزیزان با دستان خالی و کمترین امکانات حماسه بزرگ مقاومت و دفاع مقدس را خلق کرده اند.

وی با اشاره به نام گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند و به برکت وجود شهدا امروز که در اوج اقتدار هستیم، خلق این حماسه ها برای ملت ایران سخت نیست.

وی افزود:  در ابتدای جنگ تحمیلی شهید شفیع زاده به همراه شهید باکری تنها با چند قبضه خمپاره توانستند از تصرف آبادان جلوگیری کنند، پس ما که وارث این شهیدان هستیم نباید خلق حماسه سیاسی و اقتصادی کار سختی برایمان باشد.

فرمانده سپاه عاشورا به اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: ما در آستانه خلق یک حماسه هستیم که در آن  با حضور حداکثری مردم و   انتخاب فرد اصلح حماسه تحقق خواهد یافت.

وی افزود: ملت ایران علی رغم خواست دشمنان در صحنه حضور خواهند داشت و با شناخت عمیق و شعور سیاسی خود بهترین فرد را برای ریاست جمهوری بر خواهد گزید.

پورجمشیدیان در ادامه صحبتهای خود با اشاره به اینکه نسل جوان باید قدر شهدا را بیشتر بداند، گفت: شهدا بالاترین سرمایه های ما هستند و ما باید بیش از این قدر آنها را بدانیم و اجازه ندهیم روزی در تبریز و آذربایجان یاد شهدا کم رنگ شود و یا به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به سفر اخیر سردار حاج قاسم سلیمانی به تبریز  گفت: وقتی این سردار بزگوار در تبریز بودند و بر سر مزار شهدا حاضر شدند از ایشان پرسیدم شما شهید تجلایی را می شناسید و ایشان در جواب گفتند از وقتی وارد سپاه شدم، شهید تجلایی مربی من بودند و این به این معنی است که سرداری که نه تنها افتخار ایران است، بلکه افتخار جهان اسلام و مستضعفین است شاگرد یکی از شهدای عزیز آذربایجان ما بوده است، پس بر ماست که این شهدا را بیش از پیش عزیز بداریم.

وی افزود: نباید هم به برگزاری مراسم یادوراه اکتفا کرد بلکه باید نسل جوان وصیت نامه و سیره شهدا را مطالعه کنند و آنان را الگوی عملی خود در زندگی روزمره شان قرار دهند.

فرمانده سپاه عاشورا با نام بردن از شهید حسن باقری به عنوان یکی دیگر از افتخارات آذربایجان گفت: هنوز هم خیلی ها نمی دانند که این شهید بزرگوار اهل همین آذربایجان است و متولد روستای افشرد مناطق زلزله زده است و باز این هم نشان از آن است که ما شهدای خودمان را به خوبی نشناخته ایم.

وی افزود: نسل جوان می تواند گمشده خود را از بین همین سرداران و شهدا بیابد چون آنها از جنس نور بودند ولی آنقدر ساده و بی آلایش بودند که برای هرکسی قابل دسترسی هستند.

[ جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 12:51 ] [ سید باقر دینی . ]

   

 
 
 شهيدي كه خود حضرت زهرا(س) به او دستور روضه خواني داد

ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 11:56 ] [ سید باقر دینی . ]

 رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی درگذشت فقیه بزرگوار آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا رضوانی رحمة الله علیه، پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سپاه عاشورا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله حاج شیخ غلامرضا رضوانی رحمة الله علیه، پیام تسلیتی صادر کردند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ غلامرضا رضوانی رحمة الله علیه را به بازماندگان محترم و به همه ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت می‌گویم. این عالم جلیل از شاگردان مورد اعتماد حضرت امام خمینی(ره) و متکفل مسئولیت‌هایی از جمله در شورای نگهبان بودند و خدمات ایشان در تعامل با دستگاه‌ها برای تبیین نظرات فقهی شورای نگهبان مشمول عنایت و قبول حضرت احدیت و موجب رضوان الهی است، ان شاالله.
از خداوند متعال علو درجات این روحانی عالی‌مقام را مسألت می‌نمایم.
سید علی خامنه ای
31/فروردین/1392

[ یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 11:54 ] [ سید باقر دینی . ]
[ شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, ] [ 14:14 ] [ سید باقر دینی . ]

 سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا در مصاحبه با خبرنگار شبکه قرآن که از وی پرسید رموز موفقیت در دفاع مقدس چه بود در جواب گفت : توفیقات بزرگ دفاع مقدس به عوامل و رموزی بر می گردد که یکی از مهمترین آنها پرداختن رزمندگان به قرآن و اهل بیت (ع) بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، وی که در استودیو موزه فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر مصاحبه می کرد افزود : زندگی در دوران دفاع مقدس یک زندگی سراپا با محتوای معنویت است که بواسطه آن فرزندان ایران اسلامی ره صد ساله را در یک شب بپیمایند و چنان به مراتب بالای روحی و عرفانی برسند که حتی امروز هم به عنوان ستارگان ارزشی آسمان ایران شناخته می شوند .
فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نفس شهدا در تربیت نسل جوان امروز گفت : همان معنویت شهداست که امروز پای جوانان این مرز و بوم را برای زیارت آنان به یادمانها کشانده است .
سردار پورجمشیدیان در ادامه با اذعان به این مطلب که جوانان امروز نسل ستارگان دیروزند ، خاطر نشان کرد : تا زمانی که جوانان عزیز کشورمان به شهدا و امام شهدا و نائب بر حق ایشان مقام عظمای ولایت تاَسّی جویند هیچ قدرتی نخواهد توانست مانع صدور ارزشهای انقلاب به جهان شود و ما در آینده نه چندان دور شاهد به ثمر نشستن درخت پیروزی خواهیم بود.

[ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, ] [ 21:15 ] [ سید باقر دینی . ]
[ چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, ] [ 23:51 ] [ سید باقر دینی . ]

 رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 92 به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، چشم‌انداز سال جدید را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران توصیف کردند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, ] [ 1:43 ] [ سید باقر دینی . ]

 رهبر معظم انقلاب در سخنان بسیار مهم خود در صحن امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) تاکید کردند: سردمداران رژیم صهیونیستی بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند ملت ایران تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, ] [ 1:58 ] [ سید باقر دینی . ]
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 250
بازدید ماه : 375
بازدید کل : 83568
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


زیارت عاشورا